Bishop Briggs - “Champion” “贏家“ (中文翻譯)(中英文對照)



Champion “贏家“

Alone in my car
獨自在車上

I'm in a parking lot
我在一座停車場

Darkest spot in my mind
心裡最黑暗的角落

My tongue is dry
我的口舌乾枯

Why do I crumble quickly
為何我如此快速潰堤

Stumble swiftly
左右搖晃不停

Cursing myself
詛咒我自己

I burned the furniture
我燃燒了所有傢俱

A million times in my head
上百萬次在我腦海中

I'm feeling low
我感到低落

Got nowhere to go
感到無處可去

But back up again
但我仍再度爬起來


You gotta get bruised
你必須受過傷

Before you get mad
才懂得憤怒

You gotta fall down
你必須跌倒過

Before you fight back
才懂怎麼反擊回去

Was feeling so weak
曾覺得自己如此脆弱

But baby I'm strong
但寶貝我是堅強的

Little did I know
而我沒發現的是

I'm a champion
我其實是贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家


Nobody said
沒有人說

It'd be an easy ride
這會是趟輕鬆的旅程

Obstacles in my way
總有障礙在路途中

Scars never change
那些傷痕從未改變

Why do I crumble quickly
為何我如此快速潰堤

Stumble swiftly
左右搖晃不停

Cursing the world
詛咒這個世界

I burned the songs I wrote
我燒了我寫的歌

A million times in my head
上百萬次在我腦海中

I'm feeling low
我感到低落

Got nowhere to go
感到無處可去

But back up again
但我仍再度爬起來

You gotta get bruised
你必須受過傷

Before you get mad
才懂得憤怒

You gotta fall down
你必須跌倒過

Before you fight back
才懂怎麼反擊回去

Was feeling so weak
曾覺得自己如此脆弱

But baby I'm strong
但寶貝我是堅強的

Little did I know
而我沒發現的是

I'm a champion
我其實是贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

You gotta get bruised
你必須受過傷

Before you get mad
才懂得憤怒

You gotta fall down
你必須跌倒過

Before you fight back
才懂怎麼反擊回去

Was feeling so weak
曾覺得自己如此脆弱

But baby I'm strong
但寶貝我是堅強的

Little did I know
而我沒發現的是

I'm a champion
我其實是贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

I'm a champion
我是一個贏家

留言

這個網誌中的熱門文章

Lukas Graham - Love Someone 盧卡斯葛拉漢樂團 - " 深愛一個人 "中文歌詞翻譯(中英對照)

Imagine Dragons - "Natural",謎幻樂團-"天生好手" 中文歌詞翻譯(中英對照)

Ed Sheeran - "Photograph",紅髮艾德 - "相片" 中文歌詞翻譯(中英對照)